vrijdag 14 juni 2013

Kringloopgeluk!

Ik deed mezelf het boek Kringloopgeluk van haar cadeau, maar mag er nog niet veel mee doen, alleen lezen.
Eerst moeten de getuigschriften helemaal af zijn. Vandaag viel het boekje op de mat en moest het natuurlijk wel even worden doorgebladerd.
Dat deed ik op een bankje in de zon, terwijl kleine Fedde even sliep in de wandelwagen (eindelijk het was zijn dag niet, bezoekje aan het CB, hij was weer aan de beurt voor een vaccinatie)






Als ik een gezellig knutselboekje zie dan wil ik eigenlijk gelijk aan het werk, maar ja, dat verbod dat ik mezelf oplegde.......
Daar kan ik overigens wel snel wat soepeler mee omgaan hoor, want Jesse houdt ook van knutselen, en als hij wil knutselen zit ik toch echt niet achter de laptop serieus te werken.
Dus bij thuiskomst gevraagd of Jesse zin had samen wat leuks te maken........de volgende foto's vertellen de rest van het verhaal.







We maakten deze hanger voor opa en oma,  als verrassing voor wanneer ze weer thuis komen van vakantie.
Oma leest dit blog ook maar op de Vikingcamping in Denemarken hebben ze toch geen WiFi ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten